Måndagstankar.

2009-12-14 • 22:31:31

Luciafirande på förskolan idag. I princip samtliga barn och föräldrar var på plats. Det sjöngs, glöggades och lussebullades. Det var verkligen trevligt. Framförandet gick bra och många föräldrar kom fram efteråt och visade intresse, support och stöd ang vad som hänt.. Chefen lyste precis som väntat med sin frånvaro. Jag förstår inte hur länge hon ska hålla sig undan innan hon kliver fram och gör ett uttalande. Det är nu mer än en vecka sedan denna storm drog igång.. Och det enda hon visat sig på förskolan är typ en gång 10 minuter förra veckan. Jag tror att hon är rädd. Hon är säkert rädd, nervös och ganska nojjig. För nu börjar inte bara jag, utan också mååånga föräldrar bli ganska förbannade på hennes märkliga uppträdande och stil. Vi får se hur allt utvecklar sig. Vi får se vad Nacka Värmdö Posten & Mitt i Värmdö´s atiklar ger för repons. Dom borde komma ut nu i veckan. Intressant indeed.

Annars då? Pappa fyller år på Fredag. Han fyller 49 år. Det känns overkligt. Det känns som han var 39 år igår. Han ser ju fan ut som 39 år. Om ens det. Jag tänkte ta ut honom på bio i veckan som present. Någon som har nå filmtips?

Veckan i övrigt då? Alltså jag vet fan inte. Jag vill bara få tiden att gå nu egentligen. Jag vill att det ska bli den 27:e December så jag får sticka iväg till London och lämna detta värdelösa land och denna värdelösa vinter bakom mig ett tag. Vill bara koppla bort allt verkligen. Man märker att de senaste veckorna verkligen tagit på mig.. Då snackar jag främst psykiskt. Jag är jävligt depp. Hela tiden i princip. Allt känns så ovisst. Det jobbigaste med detta är ju verkligen att min plan gick i krash. Hela min struktur. Min framtid. Min "dröm". Jag gick verkligen från trygg, duktig, stabil och ganska lyckad till exakt ingenting. Back to square one. Förnedringen. Tomheten. Det är nog det som gör ondast i allt detta. Just därför man mår som man mår antar jag.


 

Någon som har ett jobb samt en bostad åt mig? Till Januari blir bra? Tackar på förhand.

 

Nej fan. Nu ska jag joina E i sängen. Hon går igenom samtliga av TV-tablåns alla meningslösa program. Lite av hennes favorit-vardags-syssla kan man säga utan att överdriva..

God natt brothers and sisters.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Eftersom du sabbar alla jobb vi kompisar tipsar dig om vill man ju inte direkt tipsa om stället man själv jobbar på...

2009-12-15 • 10:09:15
Postat av: A.

Avatar tror jag kommer vara en mycket bra film! Dock vet jag ju inte om det är något för dig och din far :)

2009-12-15 • 10:54:10
Postat av: Nemo

Haha! Söt kommentar. No offense, men hade du varit en "kompis" till mig så hade du nog haft mage att skriva ditt namn skulle jag tro :)

2009-12-15 • 12:43:47
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

...eller så kanske jag inte skriver det för att det är så jäkla roligt att du tar åt dig av allt folk säger och skriver anonymt.

2009-12-15 • 14:17:37
Postat av: Nemo

Aa det är fett roligt :)

2009-12-15 • 14:40:40
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sött att du låtsas som ingenting när jag vet hur mycket du lider av såna här kommentarer ^^

2009-12-16 • 14:21:10

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0