Kära läsare.

2009-12-09 • 20:42:31
Leo snackar om Örebro till helgen. Han har någon brud han vill träffa där borta plus att vi känner lite Sunny Beach-arbetare som bor där också. Han hetsar om att vi ska dra en road trip dit på Fredag kväll. Tydligen kunde vi ta hans farsas bil. Jag är fan inte främmande. Road Trip är fett. Plus att dom vi känner där borta hävdar att Örebro har Sveriges fetaste nattklubb.. Och när dom berättat om den så kan man fan inte precis säga att dom har fel. Klubben låter heeelt insane alltså! Min fråga till är läsare är följande:

Någon/några av er läsare som bor i Örebro eller i närheten av Örebro?

SVARA!







En av alla dessa Sunny Beach-damer var på besök i Sthlm här om helgen. Söta Helena från Norrland. Hon skulle på Pinkkonsert och passade i samma veva på att hooka upp med mig. Uppskattas. Varför jag ville lägga upp denna bild beror främst på att jag tycker den var väldigt fin. Både på mig och på henne. Så det så :)

Nej, nu tycker jag minsann att jag bloggat både bra, duktigt och flitigt i afton.
And that´s why i say bye for now and wish you all a good night.

A Part of your mind
Postat av: Anchi

Jag bor i Örebro! Är dock inte 18 än, (sjutton om två månader, haha) så nattklubbar osv vet jag inte speciellt mycket om. Men jag blev såklart nyfiken ändå på vilken dom menade? Det finns ju några stycken..

2009-12-09 • 22:25:50
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anchis... om du bor i Örebro, hur fan kommer de sig att du läser Nemos blogg?

2009-12-09 • 22:48:45
Postat av: emil

Jag, Mirey, Danne, Ado och Franco var på nån klubb i Örebro under nån roadtrip för några år sen. Ganska stort ställe vill jag minnas och med en sjuuuuuuuuuukt stor trädgård som tillhörde klubben, där folk sprang runt och minglade, det var rätt coolt.

Minns fan inte vad stället hette bara.

2009-12-10 • 01:30:45
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Valentin

JAg kan hålla med om att hon ser bra ut på den bildet. Let's leave it at that=)

2009-12-10 • 05:26:13
Postat av: Anonym

Haha. Har en blogg typ 2-300 läsare om dagen så är det väl inte sååååå märkligt att några av dom sträcker sig utanför sthlmsområdet?

2009-12-10 • 07:45:16
Postat av: Örebroare

Ett tips att kolla med Club eden. En mycket bra klubb. Sök det på nätet... :-)



Ja det är strömpis du nog tänker på, som har stora trädgård.

2009-12-10 • 18:22:41
Postat av: Nemo

Meh! Orka vara örebroare och skriva anonymt? Vem är du? Kille? Tjej? Myndig? Show us around i helgen? :)

2009-12-10 • 18:46:49
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Anchi

Men what? Vad spelar det för roll om jag bor i Örebro, jag kan väl läsa Nemos blogg ändå?

2009-12-10 • 21:22:39
URL: http://anchis.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0