Fredag. En öl?

2009-12-18 • 22:11:50
Jag bjöd pappsen på bio i förregår. Vi såg "The Informant". Matt Damons nya. Den var inte bra alls. Snarare tvärt om. Riktigt konstig, dålig och seg. Jag blev besviken, irriterad och lite lite ledsen i ögat. Det är jävligt segt att se en dålig bio. Känslan när man sitter där och just lagt ut 100 kr i hopp om en fin upplevelse och sen blir fett besviken.. Ja, det är fan ingen känsla att vara avundsjuk på. Tur att vi tröck i oss massvis med M-kulor, Baconsnacks och Coca Cola. Det gjorde biobesöket liiite värt iaf.


Ni har väl förresten inte missat den? Låten? Ja, ni vet!? Låten som alla hiphopälskare pratar om! Den där fullständigt äckligt jävla idiot-citron-bra nya Lil Wayne & Eminem-duetten! Låt mig bjuda på den.. Eftersom jag är en sådan nobel trevlig gentleman. Vasssshhheeguuuda:




Vet ni vad jag kom att tänka på idag? Jag blir både irriterad och lite konfundersam när 17åringar skriver "utgång ikväll" som sina facebookstatusar. För visst känns det lite fel? För dom ska ju egentligen inte ut. Dom ska på någon fattig fjårtishemmafest i fittja. Dom ska inte på krogen. Får man kalla det utgång om man inte ska ut på krogen? Jag tycker inte det. Kan vi inte komma överrens om det? Krogen = Utgång. Okej? Bra.


Jag träffade Li igår. Min personliga frissör men även en god vän. Fan, alltså.. Jag hade glömt bort hur jävla bra hon är. Hon är så enkel att ha o göra med. Först klippte hon mig.. Sen pratade vi. Vi skrattade, kollade på vänner och åt Pizza. Vi hade allmänt trevligt liksom. Så jävla skön brud bara. Inga konstigheter. Man kan verkligen vara sig själv med henne. Hon dömer inte liksom. En bra tjej helt enkelt. Och bra frissör ;-)


Idag är det förresten Fredag va? Ja, det var ju trevligt. Jag är ny på 4 olika sätt idag. Nyklippt. Nyrakad. Nysolariumad. Nyhårfärgad. Goda förutsättningar för att se hyfsat anständig ut denna helg med andra ord. Ja fan, det känns lite som min plikt efter den fruktansvärda bilden i Expressen. Länge sedan jag kände mig så ful som när jag såg den. Illa illa. Såg ut som en gammal avdankad, tjock, trött, bakfull och självmordsbenägen pedofil typ. Halvt osmickrande. Det känns inte rätt. Jag kan ju vara rätt snygg... Eller iaf lite lite snygg. Det är det som är grejen! Titta på dessa bilder som togs i förregår tex:





Inte jätteful iaf? En typ 5:a från 1-10 kanske? Kanske en 6:a? Mjaa...Nåväl. Vet ni vad jag såg när jag solade solarium förresten? Två tjejer som var inne precis före mig. Det var väl inge mer med det tänker ni.. Men vänta bara! Det anmärkningvärda var att dessa två tjejer var mörkhyade. Ja. Två mörkhyade tjejer solade alltså solarium innan mig. Jag vill inte vara fientlig eller fördomsfull eller så men varför solar en mörkhyad solarium? Kan dom ens göra det? Blir det någon effekt på dom? Det är väl typ som att Eminem skulle ta raplektioner? Som att Leo skulle göra penisförlängning? Som att Snygg-Emma skulle operera sin rumpa snyggare? Som att Emil skulle ta en bloggkurs?

Precis. Fullständigt ologiskt och onödigt.




A Part of your mind
Postat av: Anonym

Alla kan ju ha dåliga dagar på foton.

Dags att "lära ut"några sköna raggnings repkliker osv, i bloggen? Skulle va kul.

2009-12-18 • 23:13:55
Postat av: Anonym

En del mörkhyade solar solarium när de har problem med acne. Eller brist på vitamin D. Blev också förvånad första gången jag såg det men tydligen blir de ordinerade solning ibland.

2009-12-18 • 23:27:31
Postat av: Anonym

Sjuuuuukt snyggggg!!!

2009-12-19 • 03:22:37
Postat av: Sandra

Ikväll hände nått kul. Några killar började prata om att dom sökt jobbi sunny som inslängare och automatiskt tänkte jag på på dig och när ja sa Läs nemo.blogg.se så gapade dom och sa nemo vem? Heden sa jag glatt och dom skrattade "Men han är ju kungen, festade typ två veckor med han i sommras ju..men han kompis robin är fan stördare" och så gick snacket. Sjukt liten värld vill jag ändå påstå :)

2009-12-19 • 03:56:02
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har hört från en mörkhyad att han solar solarium för att få upp lystern i huden. Deras färg blir annars lite matt och dassig. Så sa han till mig iallfall.

2009-12-19 • 13:08:51

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0