Från mig till er alla:

2009-12-24 • 11:37:45
En riktigt God Jul!



Detta är jag och min lillbror Natan precis innan vi idag gick ut i Högdalen Centrum för att sprida julstämning. Vi gick runt överallt till alkisar, hemlösa men även andra "vanliga" människor och önskade alla God Jul.. Vi gick bara runt och skrockade glatt som tomtar ska göra. Vi ville få ut ett fint budskap. Få ut lite glädje och lättsamhet i detta annars ganska spända och deppiga samhälle. Med våra fina juldräkter på. Det var årets goda julgärning från oss :)

Ta hand om era älskade nu under dessa dagar. Värm dom. Skäm bort dom. Krama dom. Ge dom massvis med kärlek och omtanke. Ge de människor som ni verkligen tycker om riktigt mycket komplimanger. Förklara för dom hur bra dom är och hur mycket dom faktiskt betyder för er. Skratta ihop. Spela spel ihop. Ät god mat ihop. Visa er familj och era närmsta att dom verkligen betyder mycket för er.. Så garanterar jag er att ni kommer få en riktigt God Jul. Det är nämligen precis det som jag ska försöka göra nu. Idag.


Yours truly

Nemo Hedén

A Part of your mind
Postat av: Anchi

God Jul Nemo! :)

2009-12-24 • 11:54:47
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Petra ( Elias mamma.

God Jul Nemo ! ÖNSKAR Elias o liams familj ,barnen trivs nu en del klappar är öppnade, lite senare kommer farmor så det blir lugnare än i går. Då hade vi lilla julen hos mamma i haninge med mina syrror o barn . fin tomte du är. god fortsättning i london hade så bra .hälsningar p.d

2009-12-24 • 12:56:36
Postat av: Petra ( Elias mamma.

God Jul Nemo Önskar Eias familj. barnen leker med sina saker men är lite trötta efter igår då vi hade lilla julen hos mamma i haninge o mina syskon ,barn.

Idag blir det lugnt bara farmor firar med oss.

Du passar som tomte en bra sak ni gjorde som tänker på andra. GOTT NYTT ÅR PÅ DIG hade så kul i London

hälsning P.D

2009-12-24 • 13:24:33
Postat av: A

God jul :P

2009-12-24 • 20:05:54
URL: http://movingon.bloggspace.se

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0