This and that.

2009-12-25 • 15:21:28
Köpte mig ett par utgångsskor (299 kr - nedsatta från 499 kr - Värt!), kostym till min iPhone samt en burk av mitt favorithårvax.. Det var klapparna jag gav mig själv. Sammanlagt summa på en 5hundring.. Överkomligt.. Sen fick jag en parfym av farsan.. Ja, trots familjens julklappsbojkott så kunde inte pappsen låta bli att köpa varsin klapp till alla barn. Någon som är förvånad? Inte jag heller. Det existerar människor på denna jord som hatar att shoppa saker mer än honom... Let´s just leave it there.

Sen var jag förbi forex och växlade cash aswell.. Nu har jag en sån där fin gul liten påse med English pounds i :) Jag måste fan dock försöka vara ekonomisk därborta i England. Vi ska ju vara både i London och Bournemouth... för killarna jag besöker har lägenhet på båda ställena. Dock ska de vara typ 10 ggr dyrare i London än i Bournemouth så jag hoppas vi hänger mycket mer i de sistnämnda. Plus att det tydligen också ska vara värsta partygalna studentstaden.. Så det kan nog bli jääävligt skoj där! :) Fast man kanske ändå vill vara i London på Nyårsafton? Jaja, we´ll see about that :)

Idag är det Juldagen = Årets största utgångsdag. Förstår dock inte vem som kom på det. Vad är grejen liksom? Vem bestämde att Juldagen skulle vara årets utgångsdag numero 1? Jaja, whatever.. Man får väl ta på sig partybyxorna och vingla ut i snöstormen och göra sin grej ikväll då :) Funderar dock på att gå i tomte-dräkt rakt av :) Den röda jag hade när jag och brorsan var utklädda på Julafton... Tror det isf kan bli en succé!

Nu blir det tvätta, duscha och äta mat.. Sen ska jag vrålsjunga BSB hela eftermiddagen :)

Vart man drar ikväll? Behöver jag ens nämna det?
Nype. Of course.


A Part of your mind
Postat av: J

haha har en 5punds sedel & en massa mynt i plånboken du kan få :P

2009-12-25 • 19:48:04

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0